باربری جردن تلفن تماس : 88656241-021

باربری جردن یکی از مناطق تحت پوشش باربری یوسف آباد می باشد که به صورت شبانه روزی در خیابان و بلوار نلسون ماندلا (جردن) خدمات خود را عرضه می کند ، این خدمات به صورت نوین و گسترده و در کل تهران عرضه می شود و شما در هر منطقه از تهران که باشید می توانید با باربری منطقه خودتا یا با شماره تماس باربری یوسف آباد تماس حاصل کنید :

..:: باربری جردن ::..

۰۲۱-۸۸۶۵۶۲۴۱

۰۲۱-۲۲۷۶۰۳۷ | ۰۲۱-۲۲۹۸۰۲۸۷

شماره تماس باربری یوسف آباد

شماره تماس باربری یوسف آباد

پرسنل باربری جردن :

پرسنل باربری جردن یکی از بهترین پرسنل برای باربری های فعال در تهران اند، پرسنل ما در حمل بار و بسته بندی تبحر و تخصص دارند و آموزش های لازمه را دیده اند تا به بهترین شکل ممکن بارهای شمار را حمل کنند .

این پرسنل برای چیدمان بار نیز تخصص دارند و متد های روز اروپا را عرضه می کنند .

خدمات باربری جردن :

  1. پوشش تمام مناطق تهران
  2. پرسنل کاری ، جوان ، متعهد و متخصص در اتوبار جردن
  3. باربری شبانه روزی در تمام نقاط تهران
  4. ارائه طرح های چیدمان منزل جدید
  5. بسته بندی تخصصی و دقیق با جدیدترین ابزار روز دنیا
  6. ساک رختخواب (۳لایه – پشم شیشه دارای زیپ)
  7. وکیوم بزرگ ۹۰ متری شامل بابل رپ و استرچ رپ
  8. حمل یخچال ساید بای ساید ، گاو صندوق ، میز بیلیارد ، پیانو و … در اتوبار جردن
  9. خدمت رسانی در کم ترین زمان
  10. بیمه کردن وسایل جهت جبران خسارات احتمالی

تعرفه باربری جردن :

باربری جردن بهترین قیمت پیشنهادی را برای شما دارد و در این زمینه بهترین و منصفانه ترین پیشنهاد را ارائه می کند تا رضایت شما را جلب کنیم .

خدمات بسته بندی باربری جردن :

در صورت تمایل شما عزیزان خدمات ویژه ی بسته بندی را به بهترین نحوه ی ممکن ارائه می کنند بسته بندی با بابل رپ و استرج رپ را برعهده دارد و دگر از روش های قدیمی مانند کاغذ پیچی محموله استفاده نمی گردد .

باربری-یوسف-آباد

باربری-یوسف-آباد

خدمات بسته بندی اتوبار جردن :

استرج رپ چیست ؟ نواری پلاستیکی با قابلیت کشش بسیار بلاست که معمولا از پلی اتیلن ساخته شده است و برای پوشش و بسته بندی وسایل و اسباب از آن استفاده می شود .

معرفی منطقه جردن

بلوار نلسون ماندلا (نام‌های پیشین: خیابان آفریقا، خیابان جُردَن) یکی از خیابان‌های شناخته شدهٔ شمال شهر تهران است. این خیابان در میان مردم بیشتر با نام خیابان جُردن شناخته می‌شود ، خیابان آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. این بزرگ‌راه پس از یک پیچش به سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته و در یک سرازیری به کوچه مریم شرقی واقع در محله الهیه، پایان می‌یابد.

مشاوره در باربری جردن :

مشاوره برای حمل لوازم منزل شاید در اولین نگاه اهمیتی نداشته باشد و برخی از مردم آنرا لازمه نمی دانند البته این دیدگاه را برخی از باربری ها نیز دارند اما ما در این جا قصد داریم تا اهمیت آن را بازگو کنیم .

مشاوران باربری جردن شما را با نحوه حمل بار ، بسته بندی و چیدمان آشنا می کنند و به شما دید های نو و تازه ای از نحوه حمل بار و لوازم منزلتان به شما می دهند و باعث آگاهی شما می شوند .

از نحوه انجام صحیح بسته بندی ،حمل بار و چیدمان در منزل جدیدتان را به شما آموزش می دهند تا اگر بسته بندی نیز برعهده خودتان بود آن را به نوه صحیح انجام دهید زیرا بسته بندی بیش ترین اهمیت در حمل بار را داراست و بسته بندی غلط باعث ایجاد آسیب و صدمه به لوازم منزلتان خواهد شد .

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×