باربری شهید باقری تلفن تماس : 88617637-021

باربری شهید باقری یکی از مناطق تحت پوشش باربری و اتوبار یوسف آباد است که به صورت شبانه روزی به شما عزیزان خدمات باربری و حمل بار ارائه می کند که اینگونه خدمات به صورت نوین و جدید ارائه می شود .

..::تلفن تماس باربری شهید باقری ::..

۰۲۱-۸۸۶۱۷۶۳۷ | ۰۲۱-۸۸۶۰۰۲۹۴

باربری و اتوبار یوسف آباد در منطقه یوسف اباد تهران در سال ۱۳۸۰ کار خود را با اهداف بزرگ آغاز کرد و با به خدمت گرفتن افراد متخصص و وظیفه شناس به همراه جدیدترین ماشین های حمل بار مانند : کامیون ، کامیونت ، نیسان ، وانت بار سعی کرده است که تمام نقاط تهران را پوشش دهد یعنی خدمات باربری یوسف آباد منحصر به یک منطقه نمی باشد و تقریباً همه مناطق تهران را پوشش می دهیم . همشهریان تهرانی در هر منطقه ای از تهران با شماره های باربری و اتوبار یوسف آباد تماس بگیرند همکاران ما در سریع ترین زمان به آن ها خدمت رسانی خواهند کرد پس با ما تماس بگیرید .

شماره تماس باربری یوسف آباد

شماره تماس باربری یوسف آباد

تبلیغ : از باربری شیخ بهایی دیدن کنید !!

خدمات باربری شهید باقری :

  1. باربری شبانه روزی و ۲۴ ساعته بدون تعطیلی
  2. حمل اثاثیه منزل به شهرستان و جای جای ایران و تهران
  3. داشتن ماشین آلات متنوع برای حمل و باربری
  4. ارائه متدهای جدید و روز جهان برای چینش لوازم در منزل جدید
  5. اراده قیمت های معقول و منصفانه
  6. حمل جهیزیه عروس ، لوازم ادارات و شرکت ها با متد های و روش های خاص
  7. حمل یخچال ساید بای ساید ، گاو صندوق ، میز بیلیارد ، پیانو ، بوفه و …
  8. مشاوره رایگان در زمینه حمل ، بسته بندی ، چیدمان
  9. ساک رختخواب (۳لایه – پشم شیشه دارای زیپ)
  10. حمل بارهای حجیم و سنگین و بودون محدودیت وزنی
  11. بسته بندی بابل رپ و استرج رپ (وکیوم ۹۰ متری)
  12. بیمه کردن وسایل شما جهت جلوگیری از خسارات احتمالی و ارائه بیمه نامه جهت اطمینان خاطر شما

پرسنل باربری شهید باقری

باربری ما در شهرک شهید باقری با کادری مجرب شامل متخصصین بسته بندی بار و لوازم منزل و لوازم ادارات و شرکت و همچنین کارگران متخصص حمل بار ، آماده انجام وظیفه در امور حمل بار و جا به جایی لوازم منزل و ادارات ، برای شما عزیزان می باشد .

پرسنل اتوبار شهید باقری با تجربه و سابقه چندین ساله در زمینه اتوبار و باربری و با در اختیار داشتن کادر مجرب از جمله وانت و کامیونت های مخصوص اسباب کشی و کارگران مجرب ، زبده و با اخلاق میتواند در ۲۴ ساعت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدماتباربری تهران و اتوبار اسباب کشی ارائه دهد.

قیمت ها و تعرفه باربری شهید باقری :

قیمت هایی که در اتوبار شهید باقری ارائه می شود بسیار منصفانه و با توجه به کیفیت کارمان بسیار مناسب است . شما می توانید قیمت ها و نرخ باربری شهید باقری که تحت پوشش باربری یوسف آباد است در این لیست مشاهده کنید .

کارتن رگال دار چیست :

حتما تا به حال حین جا به جای به مشکل بسته بندی لباس هایتان به زحمت افتاده اید زیرا نمی توان تمای لباس هارا بدون تا کردن و بسته بندی جا به جا کرد .

کلافگی ناشی از بسته بندی لباس ها تمامی افراد مخصوصا بانوان را در بر می گیرد اما باربری یوسف آباد برای لباس ها یک راهکار خوب و اساسی دارد و آن کارتن رگال دار است کارتن رگال دار مانند یک کمد کوچک است که لباس های گرانقیمت شما را در حین اسباب کشی بدون آسیب نگهداری می کند و حمل آن آسان  و راحت می شود .

شهرک شهید باقری در منطقه ۲۲ تهران واقع شده که در بالای (شمال)بزرگراه شهید خرازی واقع شده است و و در شهرداری منطقه ۲۲ نیز در این شهرک قرار دارد .

 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×