اتوبار گیشا

اتوبار گیشا یکی از مناطق تحت پوشش باربری یوسف آباد در غرب تهران واقع شده است و خدمات متنوعی را به شما ارائه می کند و به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان به شما خدمت می رسانی می کند .

شماره تماس اتوبار گیشا :۸۸۶۰۰۲۹۴

اتوبار گیشا (یکی از محله های تحت پوشش باربری یوسف آباد)  با تجربه و سابقه چندین ساله در زمینه اتوبار و باربری و با در اختیار داشتن کادر مجرب از جمله وانت و کامیونت های مخصوص اسباب کشی و کارگران مجرب ، زبده و با اخلاق می تواند در ۲۴ ساعت شبانه روز به همشهریان عزیز خدمات اتوبار تهران اتوباراسباب کشی ارائه دهد .

خدمات باربری گیشا شامل : حمل انواع بار ، اسباب کشی حمل اثاثیه منزل ، حمل بار به شهرستان ، حمل جهیزیه عروس و … به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان می باشد .

باربری-یوسف-آباد

باربری-یوسف-آباد

پرسنل اتوبار گیشا :

پرسنل ما در باربری گیشا تشکیل شده از زبده ترین و با اخلاق ترین کارگران ، که تمامی آنها آموزش های لازمه جهت حمل بار و همچنین بسته بندی صحیح لوازمپ را دیده اند و این امر را به بهترین روش انجام می دهند .

باربری گیشا یکی از مناطق تحت پوشش باربری یوسف آباد می باشد و باربری یوسف آباد تقریبا تمام مناطق تهران را پوشش می دهد و در هر جایی از تهران که قرار داشته باشید می توانید با شماره های باربری و اتوبار یوسف آباد تماس بگیرید .

معرفی کارتن رگال دار برای باربری و اتوبار یوسف اباد

کارتن رگال دار یکی از ملزومات بسته بندی است. بسته بندی لباس همیشه یکی از مشکلات است که در اسباب کشی باآن مواجه می شویم. ممکن است باخود بگویید که بسته بندی لباس ها کار چندان مشکلی نیست و می‌توان لباس های مختلف را درون کارتن قرار داد و ب همین آسانی آنها را بسته بندی کرد. خب البته این راه بسته بندی لباس است. اما مسلما شما در کمدتان لباس هایی دارید ک برایتان خیلی مهم است. لباس هایی مثل کت وشلوار و یا لباس های شب یا لباس های زمستانی که اتفاقا قیمت بالایی نیز دارند و بسیار هم حساس هستند برای بسته بندی این گونه لباس ها بهتر است از کارتن رگال دار استفاده نمایید.کارتن در سایز های مختلف بوده و برای بسته بندی انواع لباس خانگی و مجلسی و بچه گانه و بزرگسال کاربرد دارد .

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×