اتوبار نمونه تلفن باربری :22276037-021

اتوبار نمونه یکی از بهترین و نمونه ترین باربری های واقع در تهران است که یکی از باربری های شرکت باربری یوسف آباد بوده و خدمات متفاوت و بهتری نسبت به باربری های مشابه را عرضه می کند

مشاوره رایگان!

خدماتی که شرکت باربری یوسف آباد و در زیر مجموعه ی آن اتوبار نمونه به شما عزیزان عرضه می کند مشاوره رایگان مشاوران باربری نمونه قبل حمل بار است وظیفه این مشاوران ارائه راهکارهایی برای حمل بار و نحوه بسته بندی و البته توافق بر سر قیمت را نیز شامل می شود قیمت هایی که باربری نمونه به شما پیشنهاد می کند  بسیار منصفانه تر و کمتر نسبت به خدماتیست که ارائه می کند .

..:: البته اینها دلیلی بر کاهش کیفیت خدمات ما نیست و خدمات ما همان کیفیت بالای خود را دارد ::..

با ما تماس بگیرید و قیمت های ما را مقایسه کنید

کیفیت حمل بار نمونه :

اتوبار نمونه با تکیه به تیم ماهر و متخصص انواع واقسام بار از لحاظ وزن و حجم را با کیفیت و دقت فراوان و البته در سریع ترین زمان ممکن حمل می کنند البته شاید برایتان سوال باشد که دقت همراه با سرعت غیر ممکن است و امکامن ندارد و این حرف شعار گونه و تبلیغاتی باشد ، اما تیم کاری اتوبار و باربری نمونه با اتکا به لوازم روز دنیا توانسته اند حمل با آسان ، سریع و با ظرافت فراوان را داشته باشند.

برای مثال برای حمل لوزم بزرگ از فورآرم فروکلیفت استفاده می شود تا لوازم منزلتان بدون هیچ گونه آسیبی حمل شود و از کارتن های رگال دار برای حمل بدون آسیب و سریع لباس ها استفاه می شود . کارتن راگال دار یک کارتن دو الس پنچ لایه می باشد که دارای میله و رگال می باشد تا لباس هارا مانند کمد در آنها قرار داده و حمل می کند .

پرسنل اتوبار نمونه

اتوبار نمونه با بیش از ۲۰ سال نجربه و پرسنلی کاری ، خوش اخلاق ، متعهد و متخصص را گرد آوری کرده و یک تیم عالی در زمینه حمل بار می باشند که حمل بار و اثاثیه شما را به بهترین نحو و بدون هیچگونه خسارتی و در سریع ترین زمان  انجام می دهند . علاوه بر حمل اثاثیه منزل ، اتوبار نمونه  حمل جهیزیه عروس ،  ادارات و شرکت ها را نیز انجام می دهند .

شماره تماس باربری یوسف آباد

شماره تماس باربری یوسف آباد

خدمات اتوبار نمونه :

  1. باربری اینترنتی در تهران
  2. مشاوره رایگان در زمینه حمل اسباب منزل و بسته بندی
  3. بسته بندی با جدیدترین ابزار اروپایی
  4. حمل بار های حجیم و سنگین و ظریف
  5. بسته بندی با بابل رپ و استرج رپ (سلفون ۹۰ متری)
  6. بسته بندی لباس ها در کارتن رگال دار
  7. ارائه بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی
  8. خدمت رسانی در سریع ترین زمان ممکن
  9. پرسنل کاری و خلاق در اتوبار نمونه
  10. دارای ماشین آلات متنوع برای بارهای متنوع
  11. داشتن ماشین مسقف برای جلوگیری از آسیب های احتمالی
  12. ارسال بار به شهرستان و تمام نقاط تهران

باربری پاسداران

تعرفه اتوبار نمونه :

تعرفه های اتوبار نمونه براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و هیچگونه قیمت اضافی بابت بالا بودن کیفیت خدمات ما از شما دریافت نمی شود و از این بابت خیالتان آسوده باشد که مبلغ اضافی بابت مشاوره نیز از شما در یافت نمی شود البته این ها دلیلی بر پایین بودن کیفیت خدمات ما نیست .برای دریافت قیمت باربری و بسته بندی باما تماس بگیرید .

وسایل نقلیه باربری نمونه تهران

باربری نمونه و به قول گفتنی درجه یک باربری یوسف آباد است چرا که از بههترین وسایل نقلیه استفاده می کند لوازم نقلیه باربری نمونه شامل مسقف بودن و موکت شده و تمیز و دارای ضربه گیر می باشد تا خیالتان بابت شکستن و یا خراش لوازم منزل حین جا به جایی راحت باشد .

با ما تماس بگیرید

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :

×