اتوبار جهان آرا

اتوبار جهان آرا یکی از باربری های شرکت باربری یوسف آباد است که خدمات متنوعی در زمینه حمل بار به مشتربان به صورت ۲۴ ساعته ارائه می کند .باربری یوسف آباد کار خود را در سال ۱۳۸۰ و با هدف ارائه خدمات متنوع و جدید در زمینه حمل بار و اثاثیه به مشتریان کار خود را آغاز کرد و امروزه شرکت ما با تجربه و بلوغ کافی به شنا عزیزان بهترین و جدیدترین خدمات را عرضه می کند .

تلفن اتوبار جهان آرا :

تیم کاری باربری کلاسیک یکی از باربری های فعال در تهران است که ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم تهرانی است :

برای تماس با ما در باربری جهارن آرا کافیست آیکون سبزرنگ را لمس کنید

۰۲۱-۸۸۶۰۰۲۹۴

..:: باما تماس بگیرید ::.

خدمات اتوبار جهان آرا  :

خدمات باربری کلاسیک که یکی از باربری های حرفه ای در تهران می باشد به شرح زیر است :

  • باربری اینترنتی در تهران
  • خدمت رسانی و حضور در محل در کمترین زمان
  • ارائه مشاوره رایگان در باربری کلاسیک
  • حمل بارهای حجیم و سنگین در باربری کلاسیک
  • پرسنل متخصص و متعهد
  • حمل جهیزیه عروس ، لوازم ادارات و شرکت ها
  • بسته بندی با بابل رپ و استرج رپ
  • بسته بندی البسه با کارتن رگال دار
  • حمل بار با بهترین و متنوع ترین ماشین آلات
  • ماشین آلات متنوع برای حمل انواع بار
  • حمل بار توسط پرسنل با بالاترین دقت
شماره تماس باربری یوسف آباد

شماره تماس باربری یوسف آباد   

پرسنل اتوبار جهان آرا :

پرسنل اتوبار کلاسیک تشکیل شده است از بهترین و متعهد ترین افراد که در قبال اثاثه شما عزیزان به بهترین نحو و در سریع ترین زمان اثاثیه شما را جا به جا می کنند البته این اینها دلیلی بر پایین بودن دقت حمل اثاثیه و اسباب نیست .

پرسنل ما تشکیل شده اند از زبده ترین و با اخلاق ترین کارگران ، که تمامی آنها آموزش های لازمه جهت حمل بار و همچنین بسته بندی صحیح لوازم را دیده اند و این امر را به بهترین روش انجام می دهند.

با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در امور حمل و نقل و باربری و اثاث کشی منازل و ادارات مفتخر است که همواره مثل گذشته و حتی هرچه بیشتر در ارائه خدمات به ساکنین و اهالی  تلاش نماید و موجب رضایتمندی شما عزیزان باشد .

باربری کلاسیک یکی از باربری های تحت باربری یوسف آباد می باشد .باربری یوسف آباد تقریبا تمام تهران را پوشش می دهد و در هرجایی از تهران که قرار داشته باشید می توانید با شماره گیری شماره های باربری یوسف آباد از خدمات حمل بار و اثاثیه منزل خود بهره مندشوید .

باربری پاسداران یکی از شعب باربری یوسف آباد در پاسداران تهران می باشد خواهشمندیم از صفحه باربری پاسداران دیدن کنید :

باربری پاسداران

باربری-یوسف-آباد

باربری-یوسف-آباد

سرویس دهی باربری یوسف آباد :

در ابتدا با تماس شما با همکاران ما در اتوبارکلاسیک شما مشاوره ای رایگان برای کارهای که بایستی صورت پذیرد را دریافت می کنید سپس پس از تعیین وقتت توسط شما همکاران ما به محل اعزام شده و پس از بسته بندی اصولی وسایل کار خود را آغاز می کنند حال نوبت به حمل وسایل به کامیونت یا وانت با بالا ترین دقت صورت می پذیرد سپس در مقصد مورد نظر تخلیه و بارتان را در مکان جدید چیدمان می کنند .

تعرفه اتوبار کلاسیک :

تمامی قیمت هاو نرخ حمل و نقل و بسته بندی وسایل برون شهری و درون شهریی کاملا منصفانه بوده و  در مرحله مشاوره با شما توافق می شود که این تعرفه دقیقا برحسب نرخ مصوب اتحادیه می باشد .

خدمات حمل و نقل و باربری جهان آرا

آماده سرویس دهی با بیش ۱۰۰ کامیون و وانت و تریلی ، به تمام نقاط شهر تهران و حمل بار به نقاط بین کشور در تمامی نقاط کشور می باشد

بدون هیچ گونه شکستگی و آسیب دیدگی در طول مسیر با باربری کلاسیک یک جابجایی مطمئنی را تجربه نمایید نظارت کامل کار در طول انجام پروژه اثاث کشی توسط ناظرین متخصص استفاده از امکانات نوین و سیستم های کاملاً پیشرفته همراه با مشاوره رایگان برای خانواده های عزیز اشرفی ای که قصد اثاث کشی به منزل جدیدی را دارن ، با کلاسیک تماس بگیرید .

انواع ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل در باربری و اتوبار کلاسیک تهران موجود است که با یک تماس از طرف شما به محل مورد نظر ارسال خواهند شد .

باربری کلاسیک تهران دارای انواع ماشین های : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار می باشد که همه دارای راننده ها و کارگرانی خوش اخلاق و کار بلد هستند .

برخی از مناطق شرکت یوسف آباد در لیست زیر مشاهده می کنید :

باربری یوسف آباد : ۲۲۹۸۰۲۸-۰۲۱

باربری گیشا : ۸۸۶۰۰۲۹۴-۰۲۱

باربری طالقانی : ۸۸۶۱۷۴۱۰-۰۲۱

باربری اسد آبادی : ۸۸۶۵۶۲۴۱-۰۲۱

باربری شهرآرا : ۸۸۶۱۷۶۳۷-۰۲۱

 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :

×