باربری آسمان تلفن تماس : 22980287-021

حمل اثاثیه و باربری آسمان که تحت پوشش باربری یوسف آباد خدمات متنوعی در زمینه حمل اثایه و اسباب منزل خئمات خود را به صورت شبانه روزی و ۳۶۵ روز سال عرضه می کند که شامل بسته بندی و مشاوره نیز می شود .

برای دریافت خدمات با شماره تلفن ما تماس بگیرید :

۰۲۱-۲۲۹۸۲۲۸۷

تبلیغ : از اتوبار میرداماد دیدن کنید #

خدمات باربری آسمان :

  1. باربری اینترنتی در تهران
  2. باربری شبانه روی و ۲۴ ساعته و هفت روز هفته
  3. حمل پیانو ، گاو صندوق ،یخچال ساید بای ساید
  4. حمل جهیزیه عروس ، لوازم ادارات و شرکت ها
  5. حمل بار با دقت و ظرافت
  6. منصفترین باربری در بین باربری های موجود
  7. بیمه کردن وسایل شما جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  8. مشاوره رایگان
  9. بسته بندی با بابل و استرج رپ
  10. دریافت پیشنهاد ها و انتقادها از طریق وب سایت ، شماره درج شده در پوستر و شبکه های اجتماعی
  11. دسترسی و تماس با ما در تمام شبکه های اجتماعی
شماره تماس باربری یوسف آباد

شماره تماس باربری یوسف آباد

پرسنل حمل بار آسمان :

پرسنل ما در باربری آسمان تشکیل شده اند از زبده ترین و با اخلاق ترین کارگران ، که تمامی آنها  آموزش های لازمه جهت حمل بار و همچنین بسته بندی صحیح لوازم را دیده اندو این امر را به بهترین روش انجام میدهند .

با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در امور حمل و نقل و باربری و اثاث کشی منازل و ادارات مفتخر است که هموراره مثلا گذشته و حتی هر چه بیشتر در ارائه خدمات به ساکنین و اهالی تلاش نماید و موجب رضایتمندی شما عزیزان قرار گیرد.

خدمات بسته بندی باربری آسمان :

در صورت تمایل شما عزیزان خدمات ویژه ی بسته بندی را به بهترین نحوه ی ممکن ارائه می کنند بسته بندی با بابل رپ و استرج رپ را برعهده دارد و دیگر از روش های قدیمی مانند کاغذ پیچی محموله استفاده نمی گردد .

استرج رپ چیست ؟ نواری پلاستیکی با قابلیت کشش بسیار بلاست که معمولا از پلی اتیلن ساخته شده است و برای پوشش و بسته بندی وسایل و اسباب از آن استفاده می شود .

کارتن رگال دار چیست :

حتما تا به حال حین جا به جای به مشکل بسته بندی لباس هایتان به زحمت افتاده اید زیرا نمی توان تمای لباس هارا بدون تا کردن و بسته بندی جا به جا کرد .

کلافگی ناشی از بسته بندی لباس ها تمامی افراد مخصوصا بانوان را در بر می گیرد اما باربری یوسف آباد برای لباس ها یک راهکار خوب و اساسی دارد و آن کارتن رگال دار است کارتن رگال دار مانند یک کمد کوچک است که لباس های گرانقیمت شما را در حین اسباب کشی بدون آسیب نگهداری می کند و حمل آن آسان  و راحت می شود .

 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×