باربری دریا بهترین باربری در اطراف خیابان نیروی دریای که در منطقه ۴ تهران واقع شده خدمات متنوع و با کیفیت خوبی را در زمینه حمل با عرضه می کند ، ابن خدمات به صورت ۲۴ ساعته بوده و کیفیت خدمات در طول روز تغییری نمی کند .

باربری دریا زیر نطر شرکت باربری یوسف آباد خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می کند .

خدماتی که شرکت ما ارائه می کند شامل : مشاوره ، بسته بندی ، چیدمان هست که علاوه بر حمل بار است و  مشاوره یی که شما عزیزان از همکارانمان در باربری دریا دریافت می کنید کاملاََ رایگان است .

باربری ولیعصر

پرسنل باربری دریا

پرسنل اتوبار دریا تشکیل شده است از بهترین و متعهد ترین افراد که در قبال اثاثه شما عزیزان به بهترین نحو و در سریع ترین زمان اثاثیه شما را جا به جا می کنند البته این اینها دلیلی بر پایین بودن دقت حمل اثاثیه و اسباب نیست .

پرسنل ما تشکیل شده اند از زبده ترین و با اخلاق ترین کارگران ، که تمامی آنها آموزش های لازمه جهت حمل بار و همچنین بسته بندی صحیح لوازم را دیده اند و این امر را به بهترین روش انجام می دهند.

با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در امور حمل و نقل و باربری و اثاث کشی منازل و ادارات مفتخر است که همواره مثل گذشته و حتی هرچه بیشتر در ارائه خدمات به ساکنین و اهالی  تلاش نماید و موجب رضایتمندی شما عزیزان باشد .

اما شرکت باربری یوسف آباد به تخصص و تعهد پرسنل نیز اکتفا نمی کند و

بار های شما عزیزان را بیمه می کند و بیمه نامه ای رابرای شما قبل از حمل بار صادر می کند 

تعرفه باربری دریا

باربری دریا نرخ حمل اثاثیه خود را منطبق بر نرخ مصوب اتحادیه به مشتریان اعلام می کند و نرخ مازادی در خدمات مانند مشاوره نیز از مشتریان دریافت نمی کند البته تمامی اینها نتیجه اعتماد شما به باربری یوسف آباد است ، از طرفی باربری یوسف آباد تخفیف های خوبی در زمان پرترافیک جا به جای مانند اول مهر یا اواخر خرداد اعمال می کند تا پاسخ خوبی به اعتماد شما داده باشیم .

شماره تماس باربری یوسف آباد

شماره تماس باربری یوسف آباد

خدمات باربری دریا

  • باربری با نهایت سرعت و دقت
  • استفاده از ماشین آلات نو و سالم
  • بسته بندی با جدیدترین امکانات
  • استفاده از پرسنل آموزش دیده
  • حمل بار های حجیم و سنگین
  • داشتن ابزار جدید جهت بسته بندی
  • داشتن نظرسنجی در وب سایت جهت نمره دهی به هر منطقه
  • دریافت پیشنهاد ها و انتقادها از طریق وب سایت ، شماره درج شده در پوستر و شبکه های اجتماعی
  • استفاده از کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس ها بدون چروکیدگی
  • باربری اینترنتی در تهران
  • دسترسی و تماس با ما در تمام شبکه های اجتماعی

کیفیت حمل بار دریا :

اتوبار دریا با تکیه به تیم ماهر و متخصص انواع واقسام بار از لحاظ وزن و حجم را با کیفیت و دقت فراوان و البته در سریع ترین زمان ممکن حمل می کنند البته شاید برایتان سوال باشد که دقت همراه با سرعت غیر ممکن باشد و این حرف شعار گونه و تبلیغاتی باشد ، اما تیم کاری یوسف آباد و در زمره آن باربری دریا با اتکا به لوازم روز دنیا توانسته اند حمل با آسان ، سریع و با ظرافت فراوان را داشته باشند.

برای مثال برای حمل لوزم بزرگ از فورآرم فروکلیفت استفاده می شود تا لوازم منزلتان بدون هیچ گونه آسیبی حمل شود .

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :

×